حبه عناب سوغات جدیدی است که شکل و شمایلی شبیه قند دارد ولی از نظر مواد تشکیل دهنده کاملا متفاوت است و طعم خاص دارد. قیمت خرید این محصول به چند شاخص مهم بستگی دارد که یکی از آنها طعم حبه عناب می باشد. به عبارتی ارزان یا گرانتر بودن عناب حبه ای تابع عواملی است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

خرید حبه عناب شاینا با قیمت ارزان

انواع مختلف حبه عناب بیرجند

انواع مختلف حبه عناب بیرجند

حبه عناب انواع مختلفی از طعمها را دارد که هر طعم علاوه بر مزه متفاوت تر قیمت متغیری نیز دارد. از جمله طعم های حبه عناب می توان: عناب ساده، عناب و دارچین، عناب و زنجبیل، عناب و توت، عناب و زرشک، عناب و سنجد، عناب و کاکائو، عناب و خرما، عناب و زردآلو، عناب و گل محمدی، عناب و شاهدانه و عناب و نارگیل را نام برد.

هر طعم بسته به مواد به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود، به طور مثال حبه عناب ساده در مقایسه با عناب و زرشک ارزان تر است. علاوه بر طعم بندی متفاوت، بسته بندی عناب حبه ای نیز تنوع دارد و در سه مدل کوچک، متوسط و بزرگ تولید و عرضه می شود. بسته بندی کوچک وزن حدودی آن 160 گرم، بسته بندی متوسط 500 گرم و بسته بندی بزرگ 1000 گرم می باشد. البته این وزن های گفته شده حدودی می باشد و با احتساب وزن ظرف بسته بندی است. 

عوامل موثر بر قیمت حبه عناب

عوامل موثر بر قیمت حبه عناب

یکی از عامل های موثر بر قیمت حبه عناب همانطور که گفته شد نوع طعم آن می باشد. عامل موثر دیگر وزن و به اصطلاح بسته بندی می باشد، بسته بندی کوچک در مقایسه با متوسط  و بزرگ قیمت پایین تری دارد که البته طبیعی است چرا که وزن آن کمتر است، درست است که بسته بندی های بزرگ تر گرانترند ولی از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هستند. به طور مثال قیمت مصرف کننده حبه عناب ساده در بسته بندی کوچک حدودا 16 هزار تومان است ولی بسته بندی بزرگ آن 50 هزار تومان است.

عامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت عناب حبه ای چگونگی خرید آن می باشد، اینکه از طریق فروشندگان مستقیم یا مدیران فروش شرکت خرید انجام شود تا سایر فروشندگان مطمئنا تفاوت قیمت احساس خواهد شد. برند شاینا متعلق به شرکت عناب سازان شاینا شرق است و در حال حاضر در بعضی شهرها نمایندگی فعال داشته و برای مشتریان دیگر شهرهای ایران می تواند محصول را به طور مستقیم و با هر حجم و نوع درخواستی ارسال نمایند.


جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

مدیر فروش حبه عناب مدیر فروش: ذاکری فر

  تلفن: 09159650543

  آیدی تلگرام: contact543@